Kako bismo našim klijentima pružili najbolju moguću uslugu, molimo vas da se upoznate s našim pravilima otkazivanja rezervacije. Ovi uvjeti pomažu organizirati naš raspored i osigurati kvalitetnu uslugu za sve naše klijente.
Otkazivanje bez naknade
- Klijenti mogu otkazati svoju rezervaciju bez dodatnih troškova ukoliko to učine najmanje 24 sata prije zakazanog termina.
Naknada za otkazivanje unutar 24 sata
- U slučaju otkazivanja termina unutar 24 sata prije zakazanog termina (datum i vrijeme dolaska), primjenjuje se naknada u iznosu od 50% ukupne cijene rezerviranog tretmana (ili više istih).
Razlog za primjenu naknade za otkazivanje unutar 24 sata prije zakazanog termina proizlazi iz činjenice da smo već rezervirali naše resurse, osoblje i opremu za pružanje usluge.
Kada termin propadne zbog otkazivanja u tako kratkom roku, to može prouzročiti više značajnih troškova za nas:
- Gubitak prihoda: Termini koji su unaprijed rezervirani predstavljaju ključni dio našeg prihoda. Otkazivanje u zadnji tren ostavlja taj termin praznim, čime gubimo mogućnost pružanja usluge nekom drugom klijentu. Ova praznina u rasporedu najčešće rezultira gubitkom prihoda.
- Troškovi osoblja: Planiramo i raspoređujemo naše osoblje kako bismo ispunili sve zakazane termine. Otkazivanje u zadnji tren znači da smo već rezervirali ili platili radno vrijeme našeg osoblja, a to može stvoriti neplanirane troškove.
- Troškovi opreme i materijala: Priprema potrebnih materijala, kemikalija i opreme vrši se za svaki termin unaprijed. Kada se termin otkaže, dolazi do situacije da ostajemo s nepotrebnom opremom koja može imati rok trajanja ili koja se ne može iskoristiti za druge klijente.
Zbog navedenih troškova, primjenjujemo naknadu za otkazivanje unutar 24 sata kako bismo barem djelomično nadoknadili gubitke koji nastaju u slučaju propadanja termina.
Također, razumijemo da se izvanredne okolnosti mogu dogoditi, i stoga ćemo razmotriti iznimke u nekim slučajevima. Vaša suradnja i razumijevanje su nam iznimno važni.
Zahvaljujemo vam na podršci.