Baner

Find us on Facebook

Wellness

VODA

Kada?

Najbitnije početi ujutro sa vodom. Tijekom noći izgubimo 7dcl – 1l vode i bitno je to nadoknaditi, poželjno je u prvih sat vremene nakon buđenja. Početi postepeno pa povećavati kroz nekoliko tjedana. Kad na taj način hidriramo stanice od početka dana ubrzamo metabolizam i sve se poboljšava (energija, probava, redukcija masnog tkiva...)

Kako?

Uvijek imati bočicu vode sa sobom i piti tijekom dana malo po malo , ne preporučamo odjednom veću količinu.

Koliko?

Na 25 kg tezine 1l vode dnevno - minimalno. Ukoliko su velike vručine, puno se znojimo, vježbamo i sl. potrebno je i više.

Zašto?

Voda je sastavni dio našeg tijela. 70% organizma sastoji se od vode, 92% naše krvi je voda. vodu gubimo konstantno osnovnim funkcijama kao disanjem, znojenjem, probavom i dr., stoga ju je jako bitno nadoknaditi kako bi naše stanice bile hidrirane i kako bi se metabolizam odvijao adekvatnom brzinom. Bilo koju promjenu da radimo, imati ćemo bolje rezultate, ako pijemo vodu pravilno i puno prije će se organizam detoksikacirati.



FIZIČKA AKTIVNOST

Najbolja aktivnost za redukciju potkožnog masnog tkiva je brzo hodanje i joging. Kod ljudi sa viškom tjelesne mase preporuča se isključivo hodanje, plivanje ili vožnja bicikla, kao optimalne aktivnosti za skidanje potkožnog masnog tkiva, a kako se nebi opterećivali zglobovi. Puls je kod tih aktivnosti u aerobnom pragu gdje tijelo iskorištava pretežno masti kao izvor energije.


Za osobe koje teže dobijanju kvalitetnog mišićnog tkiva preporučaju se vježbe snage. Opterecenje mora biti prilagodeno pojedincu kako bi radili na kvalitetnoj hipertrofiji (rastu) mišića.

PREHRANA

Cilj je uravnotežiti prehranu, redovito jesti 3 obroka dnevno uz 2-3 međuobroka kako bi stanice dobijale redovito svij ežu energiju i ne bi imale potrebu stvarati zalihe masti

Protein je taj k oji nam da je osijećaj sitosti a danas ga ljudi jako malo jedu stoga je bitno paziti da ga unosimo kroz svaki obrok

Međuobroci nam služe da ne pregladnimo i da ubrzamo metabolizam i bitno je da jedemo zdrave međuobroke (voće, jogurt, orašasti plodovi, posni i zrnati sir...)

Kod glavnih obroka poželjno je izvaditi na tanjur i pojesti što je na njemu kako n e bismo pretjerali

Bitno je žvakati hranu i jesti polako


Poklon bon

Bookmark

mod_vvisit_counterDanas2
mod_vvisit_counterJučer60
mod_vvisit_counterTjedan2
mod_vvisit_counterMjesec1406
mod_vvisit_counterUkupno307394